Saturday 5 January 2013

MAMA LOVE U...


4.00 ptg sabtu...5/1/13
hari ni semua tak ade kat rumah
abg ada prgram di shah alam..
program seminar ahli majlis
ngah ngan nim pun kluar bawk
haifa & athirah jalan ka
rakan bergosip a.k.a. adik2 pun x de ..sorang kluar dengan patner bisnes ..
sorang lagi harini x datang..cuma kol je..
maklumlah org berbadan dua...
tapi tadi dia kol..katanya :
aku dah masak ,,
masak nasik ,sayur bayam..
lauk?
lupa lak nak cerita dia masak lauk apa..
cuma yang pasti nya dia dah beransur kearah semakin boleh melantak...
alahan mabuknya dah hilang..alhamdullilah.
JADI
semuanya x dekat rumah ...tinggallah aku bersama...irfan.
IRFAN???
alhamdullilah...
t.kasih ALLAH atas anugerah yang kau pinjamkan buat sementara buat diri ini...
aku hamba yang lemah memohon bantuan mu dalam mengalas mendidik amanah mu...
tidak mampu aku   memikulnya seorg diri tanpa bantuan MU...
irfan dan hampir sebulan bersamaku....di dunia..
di lahirkan pada 8/12/12
sangatt cumell..
buat aku sentiasa tersenyum..
sejak kehadiran anak kecil .maka bertambahlah alunan zikir setiap hari..
itulah hikmahnya ada anak kecil...
selepas satu zikir ke satu zikir ..untuk menidurkannya.
aku sentiasa berdoa agar dia sehat sentiasa...
walau pun jauh di sudut hati ..sentiasa bimbang ..sbb masaalah kuning masih lagi ada.
aku serah segala nya pada ALLAH..
semoga manja mama jadi anak yang soleh ...dan mendapat keturunan yang soleh.
MAMA love IRFAN~


No comments:

Post a Comment