Saturday 10 November 2012

pilihanraya

10/11/12 dan 11/11/12
arahan untuk krusus pilihanraya..
alamak tak dapat nak pegi..
alasan kah?
nak capai sebuah kejayaan ,jangan suka beralasan.
tapi nak buat macammana ...keadaan waktu sarat2 begini ..perlukah aku menghadirinya...
buat surat mohon rehat seketika?
rehat..apa tu rehat?
rehat tu macammana?
bagi ku selagi belum keadaan diri darurat..perlukah berehat.
aku dah lah tak banyak pahala...harta pun tak ada ...jadi hanya ada kudrat yang ALLAH bagi pinjam...
peluk tubuh..dan hanya lihat sahabat2 bersusah payah ...untuk bantu perjuangan islam..
hanya lihat sahabat2 keluar rumah melaksanakan tugas2 pilihanraya..
hanya melihat sahabat2 mesyuarat hingga malam2...
WAJARKAH AKU?
mereka pun punya keluarga....

"assalamualaikum , kak..
w.salam..
(pagi 2 lagi dah dapat panggilan tel..)
"kak nak minta akk kluarkan arahan untuk gerak kerja pilihanraya...
bagi dun morib..dun ni macam banyak masaalah.saya cemburu sangat dengan gerak kerja dun sijangkang.:luah seorang petugas bagi dun morib..di pagi hari seawal 6.30"
dun sijangkang sama je..petugas amilin nya terhad ...
hanya mereka yang benar2 ikhlas sanggup membantu gerak kerja untuk sebuah kemenangan islam.
yang lain?
menanti untuk berada di sebuah kemenangan..
juga mereka ini sudah pun memang di pilih oleh ALLAH untuk sama membantu dalam meraih sebuah kemenangan dan perjuangan..
cuma usaha dan mujahadah bersungguh2 akan mnghasilkan sebuah kemenangan....
bagi aku ,aku tak risau sebab ni semua kerja ALLAH...ALLAH dah susun ...segalanya...
dun sijangkang perlu kerja kuat untuk kekalkan kemenangan.
dun morib kene gandakan usaha untuk capai kemenangan...
insyALLAh LEPAS MUKTAMAR  akan buat perjumpaan bg dun morib dan sijgkang.
semoga ALLAH memberi kekuatan untuk kita mencapai kemenangan di bumi MALAYSIA..
dan jatuh kan umno bn di pru 13.




No comments:

Post a Comment